یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

RF Surgical Unit

 

 RF Surgical Unitکه به آن دستگاه های الکترو کوترRF یا  الکتروسرجری با فركانس بالا ( امواج راديويي ) هم اطلاق می شود کاربرد روز افزونی در پزشکی دارند. دستگاه های RF Surgical یا الکترو کوتر RF يا الکتروسرجری جدید از امواج با فرکانس بالا RF استفاده می کنند بنابراین احتمال اسکار با آن ها کمتر است. دستگاه های RF Surgical نسبت به کوتر های قدیمی برش دقیق تری ایجاد می کنند، به بافت سالم آسیب نمی زنند و درد و خونریزی کمتری ایجاد می کنند و در نهایت اسکار کمتری به جا می گذارند.

 ابزار جراحی الکتریکی جهت ایجاد برش وجلوگیری از خونریزی در اتاق عمل، مطب و کلینیک کاربرد وسیعی دارد به نحوی که در خونریزی ها برای ایجاد لخته، بریدن و شکافتن بافت ها و نابود نمودن بافت به شكل امواج راديويي بستگي دارد. این کار توسط اعمال امواج راديويي از طريق پروب به بافت که موجب تمرکز گرما و حرارت در محل مورد نظر وتبخير مایع سلولی بافت می شود، انجام می گیرد. مزایای استفاده از چاقوی برش الکتریکی نسبت به یک چاقوی برش مکانیکی، یکی امکان انعقاد هم زمان با برش و دیگری جلوگیری از پراکنده شدن سلول های بیمار به بافت های اطراف و آسیب به آن ها  است که مزیت بزرگی به شمار می آید. این وسیله در ابتدا فقط برای عمل انعقاد بافت جهت جلوگیری از خونریزی مورد استفاده قرار می گرفت، ولی در حال حاضر با پيشرفت تكنولوژي جهت برش بافت یا برش و انعقاد هم زمان مورد استفاده قرار می گیرد.

  يكي از حوزه‌ هاي اصلي فعاليت Apple Teb ، توليد RF Surgical Unit  با توان هاي مختلف جهت استفاده در بيمارستانها و مطب‌ها مي‌باشد. RF جراحي توليدي Apple Teb مجهز به سيستم حفاظتي هوشمند بيمار ( اولين بار در دنيا ) بوده و شامل دو سال گارانتي تعويض مي‌باشد.

   براي دريافت كاتالوگ الكترونيكي محصولات  Apple Tebاينجاكليك نماييد.

 

 

 

برای توضیحات بیشتر در مورد هر کدام از دستگاهها بر روی عکس مربوطه کلیک نمائید.

  • سرقلم
    الکتروکوتر RF جراحي توان متوسط
  • Icon 03
    الکتروکوتر RF جراحي توان بالا

برچسب ها: کاربرد الکترو کوتر RF , جراحی, ELECTROCAUTER, آخرین دست آوردهای مهندسی پزشکی, آموزش الكتروكوتر, الكترودهاي قلم تك قطبي براي برش و انعقاد, الكتروكوتر, الكتروكوتر در چه مواردي به كار مي رود؟, الكتروكوتر و تغييرات در بافت, الكتروكوتر چگونه كار مي كند, دپارتمان مرکزی مهندسی پزشکی, كاربرد الكتروكوتر, مشخصات دستگاه الكتروكوتر, مفاهيم پايه الكتروكوتر, biomedical engineering ، مهندسی پزشکی ، آشنایی با مهندسی پزشکی ، معرفی مهندسی پزشکی ، مهندسی پزشکی گرایش بالینی ، مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک ، مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک ، مهندسی پزشکی گرایش بیومتریال (بیومواد) ، مهندسی پزشکی ایران ، مهندسی پزشکی دان, biomedical engineering, مهندسی پزشکی, آشنایی با مهندسی پزشکی, الکتروسرجری

در تماس باشید

در صورتی که سوالی در مورد دستگاه ها و لوازم جانبی و یا خرید محصولات دارید، 

میتوانید از قسمت تماس با ما اقدام فرمایید.